На День Європи Вінниця отримала новий бренд міста, який розробив провідний маркетолог України Andriy Fedoriv, в рамках реалізації Маркетингової стратегії м. Вінниці – 2020 на замовлення проекту ПРОМІС “Партнерство для розвитку міст” .
«Символічно, що вінничани його побачать саме сьогодні, у День Європи – свято, яке також стало успішним втіленням ідеї» – зазначив на своїй фейсбук-сторінці голова Вінницької міської ОТГ Сергій Моргунов.
Вінниця – місто, де комфорт та затишок створюють унікальну атмосферу для народження нових ідей. Великих та маленьких, творчих і бізнесових, справ усього життя та планів на вікенд.
Тут легко зібратися з думками. Сховатися від стресу і водночас долучитися до великого історичного та природного джерела натхнення. Розвинута інфраструктура, зручна транспортна система та велика кількість парків, скверів і затишних двориків перетворюють Вінницю на місто, де хочеться залишитися.
Вінниця наповнена молодістю. Концентрація студентів заряджає місто енергією та створює потужне інтелектуальне середовище, де хочеться сміливо думати про завтра. Ми віримо, що ідеям та бізнесу потрібне середовище, яке допоможе їм втілюватися у життя. Тому придумуйте стартапи, запускайте проекти — у Вінниці легко розпочати власну справу, все-таки дійсно — це місто, де можливо все.
Нове життя можна почати не з понеділка, а з подорожі у Вінницю. Тут з’являється бажання жити і працювати з новою силою. Змінюватися, пробувати, експериментувати та ризикувати. Стрибати з минулого у майбутнє, і злітати вгору, міцно тримаючись за свої нові ідеї.
https://font.vinnytsia.city/ – тут можна щось згенерувати в стилі нового бренду Вінниці. Ми спробували, – і ось що вийшло:
На сайті https://vinnytsia.city можна дізнатися більше про новий бренд, айдентику та цікаві туристичні маршрути.